Informujemy, że podłączenie dodatkowej pompy ładującej zbiornik CWU jak również montaż i konfiguracja urządzenia powodującego wysterowanie przedmiotowej pompy (system przekazania ciepła ze zbiornika do istniejącego źródła ciepła) nie było w zakresie prac Wykonawcy (koszt niekwalifikowany).
W związku z odbiorem końcowym oraz zapisami Umowy dotyczącej inwestycji pn. „Montaż i instalacja odnawialnych źródeł energii na budynkach mieszkalnych na terenie gminy Grodzisko Dolne i Miasto Leżajsk” w zakresie obowiązującej gwarancji, informujemy, iż usterki ujawnione od dnia 21.08.2019r., prosimy zgłaszać do Urzędu Gminy Grodzisko Dolne dzwoniąc pod nr (17) 242 82 65 (wew. 231,233), osobiście (pokój nr 13) lub mailowo: serwis@grodziskodolne.pl
Wójt Gminy Grodzisko Dolne informuje wszystkich mieszkańców, którzy uczestniczą w projekcie „ Montaż i instalacja odnawialnych źródeł energii na budynkach mieszkalnych na terenie gmin Grodzisko Dolne i Miasto Leżajsk”, że termin realizacji przedmiotu zamówienia, tj. montażu kompletnego systemu instalacji fotowoltaicznych na terenie Gminy Grodzisko Dolne oraz Miasta Leżajsk, ustalony na dzień 16.08.2019r. nie został dotrzymany przez Wykonawcę wybranego w postępowaniu przetargowym na realizację tego zadania.
W przypadku nieprawidłowego działania zamontowanej instalacji solarnej lub uwidocznienia wad instalacji, prosimy o kontakt z Urzędem Gminy poprzez informację przekazaną drogą mailową, telefoniczną bądź osobiście (pok. nr 13) w celu zgłoszenia usterki.
Informujemy, iż od dnia 04.02.2019r. rozpocznie się podpisywanie umów na montaż instalacji fotowoltaicznych i/lub pomp ciepła na budynkach mieszkalnych u osób zakwalifikowanych do projektu „Montaż i instalacja odnawialnych źródeł energii na budynkach mieszkalnych na terenie gmin Grodzisko Dolne i Miasto Leżajsk” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020.